Ojsan! Det var visst ett tag sedan...

Tja, har det hänt nåt då? Jo, jag har fått sommarjobb!! Från vecka 24 till och med vecka 35 ska jag jobba! Precis HELA sommaren...
Och mitt (vårat) vardagsrum är färdigrustat, sånär som på ny TV och TV-möbel. 

  

Ja, så här ser det då ut. Fint va?!



Annars har det inte hänt så väldigt mycket spännade. Eller??! Jo, vi firade 10-årig bröllopsdag den 16/4. Så vi var iväg till Tällberg och bodde på hotell en hel helg utan barn! Bara jag o maken. Det var helt underbart! Vi valde till lite massage oxå. Åh, det var såååå skönt. Och maten - vilken mat alltså! Så mycket god mat var det länge sedan jag åt tror jag.

Tja... det var väl det som hänt sedan februari skulle jag tro. Det som var av vikt i alla fall! :-)


Ska försöka uppdatera mig lite oftare igen.

Kram för denna gång!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tiffelipix

fiiiint ;)

2007-04-24 @ 19:52:19
Skrivet av: Mia

Ja, synd bara att det just nu inte funkar att klicka på bilderna så de förstoras lite! Men välkommen åter och prova senare. :-)

2007-04-25 @ 08:08:54

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0