Party!

I fredags var det 40-årskalas! Oj, oj, vad trevligt! Tyvärr var det så trevligt att jag dagen efter inte hade fullt lika trevligt. :-/ Inte ens idag, måndag känner jag mig helt återställd! Är lite darrig.... Men som sagt kul hade vi!

image7

Idag är det Valborgsmässoafton också. Fast här blir det väldigt lugnt. Dels för att jag har jobbat hela dagen och maken jobbar eftermiddag och slutar 21, sedan beror det på att "lilleman" är lite sjuk. Han hostar så hemskt och kändes faktiskt lite varm nu på kvällen.  Han har dessutom slocknat redan! :-)

Men alla ni andra som firar en dag som denna - TA DET LUGNT och ha så trevligt!

Kramizar!!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tiffelipix

Jag såg en film istället för att fira vid kasen, jag var sååååå trött efter att ha jobbat hela dagen.

Kram

2007-05-01 @ 16:20:04

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0