Aaahhg!!!!!!!!!

Skitgrejer!!!!
Jag som hade lagt ner lite tid på ett inlägg och så bara försvinner det innan jag lagt upp det! Åååhh, vad irriterande. Och ännu mer irriterande blir det bara för att jag numer har tagit för vana att alltid spara som "utkast" medan jag håller på, just bara för att det inte SKA försvinna. (Ja, som ni kanske fattar så har jag råkat ut för detta tidigare och trodde ju att jag var vis av erfarenheten.... Men NÄHÄ inte nu då inte!!)

Man kan ju bli tokig för mindre liksom....

Ja, ja, det är bara att ta nya tag! ;-)

Gör det sedan, när natten är barnade!

*fniss* Jag skrev visst lite fel oxå... Jag menade så klart när barnen är nattade!!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0