Cool utmaning!

Tja, jag måste ju bara hänga på detta!! Och eftersom jag inte uppdaterat mig på evigheter så kan ju detta ses som en sorts update om vem jag är! :-)

Jag såg länken hos
Katerina som i sin tur läst och svarat på frågorna från denna kille: Mats Strandberg. Gör det du med vet jag! Hur kul som helst.

(REGLERNA: Svara på de 12 frågorna, inte i ord, utan gör en bildsökning på Google på ditt svar. Ta den FÖRSTA användbara bilden som dyker upp. Använd den som "svar". )

1: Vilket år är du född?

image12


2. Hur definierar du din sexuella läggning?

image13



3. Vilken är din bästa egenskap som kärlekspartner?

image14


4. Och din sämsta?

image16



5. Vad söker du hos en partner?

image17



6. Vem var din första hemliga barndomsförälskelse (förnamnet)?

image18



7. Vilket yrke är det sexigaste du vet?

image19



8. Vilken kändis är hetast enligt dig?

image20



9. Vad gör dig avtänd?

image21



10. Vem hade du ditt första riktiga förhållande med (förnamnet)?

image22



11. Vilket kroppsdel, förutom munnen, gillar du mest att kyssa på en kärlekspartner?

image23



12. Ett kärlekspar på film eller tv som du gillar?

image24



P.S. Ta och gör detta när du har gott om tid och lust, för det tar sin lilla tid! ;-)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0