Nu då

Nu är barnen nattade och jag kan i lugn och ro återgå till mitt bloggande igen!
Fast egentligen borde nog jag med nattas snart. Jag är skittrött. Varför vet jag faktiskt inte, för jag har sovit bra de senaste nätterna. Men vi har lite dålig luft på jobbet - det kan ju kanske ha nåt med saken att göra. Sedan var jag in till stan med kidsen efter att jag plockat upp på dagis o fritids och det mina vänner, det är ingen hit när alla är trötta. Det kan jag lova. Så det bidde inga jackor som det var tänkt. Vi hittade inga som dög. Eller jag såg en till Pluppan, men 1000 spänn var inte vad jag hade tänkt ge för en höstjacka till "snart-sju"-åring!!
 

 Men snygg är den ju förstås

Jag får åka iväg nästa vecka igen - utan barn. Det är lättast så. Jag åker hellre fram och tillbaka och byter storlekar än att ha två gnällisar med mig. Och är det som idag, alldeles efter lön och skolstart, en himlans massa folk överallt - ja, då kan man ju bli tokig för mindre!!
Och varför är det jämt så trångt inne i affärerna?? Det är ju stört omöjligt att gå med barnvagnen. Då har vi ändå en ganska liten vagn. Nä, fram för bredare gångar i butikerna!!!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0