Sommaren är över??!!

Jaha, då har jag snart gjort min sista vecka på sommarjobbet.... Det har varit en bra sommar på det sättet. Jag har haft ett jobb jag trivts med och sommaren har inte visat sig från sin allra bästa sida i år! Det har ju varit lite synd om de som har haft semester, men jag har inte klagat direkt! :-) Nu ska jag vara "ledig" i september som det verkar - om jag inte får något nytt trevlig jobb vill säga. Blir det inget nytt jobb innan 1:a oktober så är jag välkommen tillbaka till "sommarjobbet" för ett 4-veckorsvik.Det ser jag fram emot! :-)
Och innan dess hinner jag förhoppningsvis med allt jag måste ha hunnit innan.... heheeh.... Ja, alla dessa måsten.....ni vet vad jag menar.

Och så har jag fått en ny inspirationskälla :
Katerina Janouch

image15


Åh, vad hon är toppen! Jag diggar henne skarpt! Jag kan inte låta bli att tycka om henne helt enkelt. Hon är ju som alla andra och visar det dessutom. Ja, hon är............ bara helt underbar.....!!!

"Keep up the good work, darling!"

Så nu jädrans ska här bloggas - ialla fall i september så jag förmodligen kommer att häcka framför datorn mest hela dagarna, sökandes en massa jobb! ;-) 

See you all soon!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0