A Pice of cake

Ja, då är jag hemma igen, efter intervjun. Det var 105 sökande, jag och sju till blev kallade till intervju! Nu har jag kanske lite tur som känner en av rekryterarna sedan tidigare, då jag jobbat åt de tidigare. Men eftersom jag är så nyfiken var jag ju tvungen att fråga varför de plockat ut just mig och det var för att kravprofilen stämde överens med mina meriter, plus att Jenny visste lite om hur jag var/är som person. Intervjun var avslappnad och förhållandevis lätt. De berättade att de kortat ner intervjun en aning. Från 2 - 2,5 timmar till ja, vad tog det, en knapp halvtimme kanske. Det var som jag förstod även det för att Jenny redan har en uppfattning av mig som person och vet vad jag går för yrkesmässigt. Så jag behövde inte svara på några direkt jobbiga frågor tycker jag.
När de har intervjuat alla åtta, så ska tre stycken väljas ut för en ytterligare intervju, denna gång med arbetsgivaren. Förhoppningsvis går detta fort, då arbetsgivaren gärna ser att tjänsten tillsätts så snart det bara går. Rekryteranrna trodde att vi skulle få besked innan nyår.

Håll tummarna för mig nu allihopa!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: M @ VÄSBY

jag håller stenhårt på dig

2007-12-18 @ 20:08:45
Skrivet av: Jag själv

Tackar!! Ja, jag tror på mig som en av de tre som går vidare till nästa intervju! :-)

2007-12-19 @ 08:52:04

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0