Ett boktips så här alldeles innan jul

Jag kom på att jag glömt att tala om vad jag gjorde tidigare i "vinter". I mitten på november fick jag äran att träffa en av de underbaraste människor jag mött. Katerina Janouch. Hon är bara så mysig. Ja, ja, vi träffades ju inte på tuman hand eller så, utan hon var hit till Gävle på ett författarbesök anordnat av Andersbergs bibliotek. Där berättade hon lite om sin bok Sommarbarn som kom ut lagom till sommaren i år. Den har jag tyvärr inte läst klart än. Jag lyssnar på den i Mp3:n. Det är förresten super att lyssna på böcker på det viset! Men jag skulle ju ge ett boktips! Och den bok som jag läst klart av Katerina är Anhörig. Jag passade på att köpa den då, så jag fick den till och med signerad! :-) Anhörig är en superbra bok för alla som har eller har haft en nära relation med alkoholmissbruk. Antingen man själv varit /är missbrukare eller om man stått bredvid som anhörig. Jag kunde inte släppa boken ifrån mig utan sträckläste den. På 12timmar var den slut! :-)
image72

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

Jag har också en blogg, så varmt välkommen in! ;)
yllenylle.blogg.se

2007-12-27 @ 14:58:49

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0