Halvdöd i alla fall

Jag dog ju inte...men nu känner jag mig halvdöd. Är så fruktansvärt trött. Det känns som jag ska kollapsa när som helst. Bara jag fått ungarna i sina sängar så stupar jag - jag lovar!

Fy fan för 11 timmars nattarbete med bara dryga fyllskallar i telefonen. På detta följde tre härliga timmars sömn, sedan börjades det tjatas om att jag skulle kliva upp. Jag orkade bara inte så jag drog mig nästan 2 timmar, fram till 9:30.

Sedan har det varit full fart. Varit och köpt födelsedagspresent, skjutsat ett vuxet barn med sällskap till Brynäs, hem och drack lite kaffe, klädde på nästa barn för en biltur till Brynäs, hon skulle på Disco-kalas, iväg och handla, hem och laga mat, åka och hämta från kalas, hem och äta, bada barn, få barn att borsta tänder..... Och SNART ligger de och jag i våra sängar!! 

Natti, natti.... ZZZZzzzzzz....

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0