Inredning

Ha,ha.... läste i yllenylles blogg om hennes inredningsplaner. Då satte min hjärna fart igen! Jag ska ju göra om i småttingarnas rum någongång är det tänkt. Ni som känner mig vet ju på ett ungefär hur tidsplanerna brukar se ut! :-) Ni som inte vet - det tar tid!! Men i deras rum ska det i alla fall bli pirattema! Vita väggar med en svart fondvägg, på den svarta fondväggen blir det en stor vit Jolly Roger! Sedan kommer möbler gå i svart och vitt. Oh, om ni bara kunde se in i mitt huvud skulle ni se hur snyggt det blir! Alex och Adam delar ju rum idag och kommer väl att göra det ett tag till, eftersom Pennie bor kvar hemma än. Visserligen har vi ju ett rum till som skulle kunna göras om till sovrum för ett av barnen,men det fungerar nu som lekrum/"kontor" så barnen är inte i behov av eget rum att leka i än. Alex vill väl kanske ha, men än så länge så får hon ju vara ifred uppe i deras gemensamma sovrum under vakentiden om hon vill. Men nu till det jag skulle skriva egentligen: Eftersom Alex kommer att ta över Pennies rum såsmåningom så inreds deras rum i en pojkaktigare stil redan nu, för att det ska passa då Adam får det till sitt eget rum. Vem vet - med min snabbhet i renovering så kanske Adam redan är själv i det rummet då blir dags! Ha.ha,ha!


Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

Snyggt med svart och vitt, det är alltid fräscht!

2007-12-28 @ 08:20:10

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0