Jag slapp inte undan

Men jag fick en lindrigare variant av övriga familjens kräksjuka! Jag klarade mig hela söndagen. I måndags började må sämre, men inte så att jag kräktes. Jag var frusen, trött, aptitlös och allmänt hängig. Bänkade mig på soffan hela dagen. Gårdagen var inget bättre.... masade mig upp med barnen och fick iväg dom till skola och dagis. Sedan hem och då kom det lite kräk! (Hur fräsch är man när man skriver om sitt eget kräk på en blogg??) Sedan var det liggläge hela dagen. När det var dags att hämta på dagis så var jag tvungen att ringa och be dom göra junior färdig, så jag slapp gå in! Så illa var det. Men idag mår jag tiptop igen! Jag har hunnit beta av mina 50 mail.... läst lite bloggar..... sökt jobb...pratat med AF (den obligatoriska uppföljningen av mitt arbetssökande). Jag har till och med druckit kaffe för första gången på flera dagar! Oh, vad gott det var! Jag har dock inte längtat efter kaffe eller nåt annat heller för delen under dessa dagar,mne så fort man känner sig lite piggare så suger det i kaffetarmen på en gång! Det märktes redan igårkväll att jag var på bättringsvägen, då jag blev akut sugen på spagetti med bara ketchup! Kollade på Vänner och där åt de spagetti..... Jag orkade visserligen inte ställa mig och koka spagetti vid kvart i åtta på kvällen, så det fick duga med varm O'boy och 2 limpmackor! :-)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0