Julhelgen är till ända

Ja, så var denna jul över. Jag hoppas att era jular var helt underbara! :-) Vi hade det bra hos svärisarna. God mat och en hel del klappar. Dock mest till barnen så klart!
Även tomten kom på besök, men han blev genomskådad av Adam!! "U låttas! Itte iktig omte. Afar omte!!" :-)

Det bidde ingen kamera i mitt paket! :-( Det bidde en IPod, 8GB, som inte funkar som den ska!! Kamera har jag blivit lovad ändå. Så den får jag nog nu efter nyår skulle jag tro. Jag har sett ut en Nikon som min första systemkamera.

image73
Man skulle ju kunna hoppats på en gladare tjej på julafton! :-)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

Jo det var bra tycker jag men eftersom jag inte äter en enda fiskbit så var det ju synd för mig att det var mest fisk...

Hi hi ja hon såg inte allra gladast ut ;)

2007-12-27 @ 15:46:01
Skrivet av: M @ VÄSBY

Här kom vinterkräksjukan och bankade på dörren under natten till julafton så... julmat??

Vi ligger fortfarande nedbäddade, jag insjuknade sist så jag hoppas bli frisk till nyår. :(

Mams skulle komma hit men föll från en stol på julaftonsmorgonen och bröt revbenet. Jo hej å hå kul i jul..

2007-12-27 @ 16:38:34
Skrivet av: Mia

Usch då! Det låter inte som någon vidare trevlig jul för er med andra ord! Hoppas ni kryar på er snart allihopa. Kram!

Skrivet av: eline

haha. shit, vad stor och stilig adam har blivit! :)

2008-01-02 @ 20:59:45
URL: http://starfighter.blogg.se

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0