Prioritera mera!

Min att-göra-lista inför morgondagen: 

  • Kliva upp (haha...)
  • Fixa frukost
  • Få iväg barn till skola och dagis (tur att den ena går själv)
  • Åka till Toys 'R' Us för julklappsköp till barnen
  • Komma ihåg att köpa julklappsbytesklappen för 20 spänn till klassfesten
  • Skynda hem för att röja undan all bråte överallt så att jag kan...
  • ....dammsuga
  • ....torka golv
  • handla mat, gotta (till festen) och annat viktigt
  • fixa någon form av middag till mig och två små barn
  • duscha kanske?
  • installera farmor
  • hämta nyckeln till lokalen

Det ovanstående ska hinnas mellan 7-17

Nedanstående gäller från 17....

  • förbereda i lokalen inför festen
  • vara snäll och trevlig mot alla barnen!
  • städa efter festen
  • skicka hem farmor och tacka för hjälpen
  • natta barn som ev. inte ännu har slocknat
  • Pusta ut, slappna av och SOVA!!!!!

Vad ska jag prioritera bort? Kan jag pria bort något alls? Tja.... kanske städningen här hemma, men då är ju den kvar till en annan dag.... en sådan där dag som kommer sedan, som inte går att planera... ja,ni vet vad jag menar. Jag behöver ju inte tjata om det! 


Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: M

Ojoj... jag har glömt hut mycket man hade att göra förut, och jag känner mig stressad nu hahaha

2007-12-13 @ 23:04:25
Skrivet av: M @ VÄSBY

Om jag skriver så vet du ju vem jag är hahaha....

2007-12-13 @ 23:09:04
Skrivet av: Mig själv

Ja, det blir bra! Ifall den andra M bara vill skriva M...... :-)

2007-12-13 @ 23:15:30

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0