Smygstart

Taa-Daa-aaa!! Vardagsrummet är klart! Alltså, jag har städat det nu. Nu är det bara de övriga rummen kvar, ca 115 kvm!! Hur upplyftande känns det på en skala? NU ska jag i alla fall INTE göra något mer för nu ska jag sova!

P.S. Det blev mer att göra i morgon... måste tvätta Adams lakan igen! Han hostade så han spydde - igen! Jag tror jag blir tokig! (Fast lite får jag skylla mig själv.... borde ju ha lärt mig att han blir så här pga. mjölkallergin. Även om han inte får några symptom i magregionen så kommer ju hostan som ett brev på posten då han ätit något som innehåller mjölkprotein! Det blir lite krupp-aktigt... )

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: M @ VÄSBY

Bra jobbat, kämpa vidare med moppen. :)
Stackars liten som blir dålig.

2007-12-14 @ 21:25:22

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0