Tass,tass....

Knirr,knarr, tass,tass..... Junior kommer intravande kl 03:35. Lägger sig bredvid mig i sängen. Allt lugnt so far.... En halvtimme senare hör jag i fjärran; tass, tass, duns,tass, tass, tass, duns. Jag kollar upp, ut i hallen, Junior kommer tillbaka till sovrummet, sätter sig i sängen och tänder lampan. Han börjar läsa i böckerna som han dunsat ner i min säng! "- Okej, läs en bok, sedan är det natti,natti. - Ja, mamma." En stund senare hör jag ett viskande, jag lyssnar..... " - Den ja öpa, den ja öpa, den ja öpa....o den ja öpa" Ha, ha,  han hade hittat en leksakskatalog! Klockan 04:00 på morgonen! Jippi! Men han gjorde som han lovat, han släkte lampan och lade sig ner efter att han "öpt" klart allt han ville ha!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0