Tjohoo!!!

På måndag är det jobbintervju! Undrar om det var mitt nya CV och brev som gjort susen? Släpper det nu? Ja, man ju alltid hoppas! Hoppet är ju det sista som överger en sägs det, så jag får väl tro på det då! :-)

Naturligtvis ringde de ju precis då jag stod i affären och packade matkassarna. Så jag hade ju inte så mycket koll om det var någon tid jag INTE kunde komma, men jag fick återkomma till dom då jag kommit hem igen. Måndagmorgon/förmiddag få ni se till att hålla tummarna då! :-) Jag vill så gärna ha ett jobb, få lite struktur på vardagen liksom! Det blir varken hackat eller malet som är nu känns det. Visst är det bra att jag har lite extrajobb, men det går ju inte att planera något när man när som helst kan bli uppringd och så vill de att man ska jobba (när man planerat in annat). Och kan jag jobba så gör jag ju självklart det, de gånger jag måste tacka nej är ju när det inte finns någon som kan ta barnen. Taxibranschen är ju inte endast dagtidsarbete! Men som tur är så ställer de andra upp och byter sina pass för att jag ska kunna hjälpa dom att ta något som passar mig bättre. Men nu får vi ju hoppas att jag efter nyår har ett dagtidsjobb att gå till! Samma arbetstider varje dag... oh, vilken lättnad det skulle vara! Och så jobba någon helg då och då på taxi, bara för extrapengrnas skull och lite för skojs skull med! :-)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: M

Jag håller tummen, själv ska jag på intervju imorgon och på en i nästa vecka, men vi tar det över luren.

Kram

2007-12-12 @ 20:31:59
Skrivet av: Jag själv

Vilken M? JAg känner ju flera M som läser här.... Tja, det visar sig väl! Ring och berätta, eller skicka ett mail! Vad jobbiga ni är när ni ska vara så hemliga hela tiden? Jag är ju så nyfiken av mig, jag klarar inte sånt här. :-D

2007-12-12 @ 21:18:23
Skrivet av: M

Nu vet du vem jag är hahaha... ;)

2007-12-13 @ 23:08:05
Skrivet av: Mig själv

Mmmmm.... Det gör jag! ;-D

2007-12-13 @ 23:12:39

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0