Vad ska vi äta?

Vad blir det för mat? Denna ständiga fråga man får som mamma/matmor! :-) Mat! Brukar svaret bli från mig då. Varför är maten så svår? Jag menar, varför är det så svårt att komma på vad man ska äta? Det blir lätt lika samma hela tiden. Emellanåt gör man ordentliga matlistor och får då lite mer varierad mat på bordet, men det håller bara ett tag. Varför är det så? Nä, jag måste se till att återinföra dessa braiga menyer! Det underlättar för alla. Det blir lättare att handla, det blir lättare att variera, man får även med lite grönsaker (som visserligen inte alla äter, men de finns där!) och alla vet vad som kommer att serveras!

Så nu behövs inspiation! Lämna menyförslag, recept etc. Det mottages tacksamt! Gärna recept på mat som är snabb och enkel, men ändå god!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0