Dagen efter kvällen före

Oj, oj, vad trevligt man kan ha med lite vin, ost o kex!! Och deltävling nr 1 i melodifestivalen. Halv 4 i morse kom jag hem. Vi hade verkligen trevligt. Tiden bara sprang iväg. Jag fattade inte att det var sant då jag kollade klockan 02:37 och insåg att min son förmodligen skulle vakna fyra timmar senare och det kanske vore på tiden att dra sig hemöver.
Nu hade jag sådan tur att barnvakten och hennes pojkvän var så gulliga att de klev upp och tog hand om småttingarna en stund på morgonen så jag inte behövde kliva upp förrän 10:20. JAg känner mig lite seg idag ändå. Fast inte dålig - vilket jag trodde att jag skulle vara då jag inte är så bra på att dricka rödtjut!! Inte ens ont i huvudet! SKÖNT! Och vinet var dessutom jättegott!! Hmm...... börjar jag bli vuxen kanske?! *ler*

Idag kommer maken hem från Göteborg. Han påstår sig också vara pigg idag, trots en hel helg med party och hockey tillsammans med 3 andra "gubbar".

Hej hopp.....

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tiffelipix

Ja det var trevligt :)
Jag orkade inte skriva i bloggen igår, får se om jag orkar idag.

Hmm.. vad gör jag hemma??
Oj om du bara visste.... hahaha... men vi tar det sedan.

I morgon åker jag till GTB


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0