Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!

Här är det då tänkt att jag ska skriva lite om vad som händer i mitt liv och så.

Just nu är jag snart på väg in i duschen för senare åka iväg till en väninna för att äta lite ost o kex och dricka lite vin. Fast jag tror att jag först dricker upp mina cider. Är ju inte överförtjust i rött vin direkt! Men med lite annat "innanför västen" brukar vinet slinka ner också!! Min äldsta dotter har sparkat ut mig ikväll då hon ville vara barnvakt åt sina småsyskon. Snällt av henne eller hur?! Fast jag vet nog varför..... Dels är det för att hon ska få vara "själv" hemma med pojkvännen och så för att hon ska slippa betala pengarna hon lånade av mig innan studiebidraget kom!! :-)

Nä nu är det väl bäst att jag hoppar in i duschen om jag ska komma iväg överhuvudtaget.

Over and out


//Mia


Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0