Med en doft av nybakt bröd

Mmmmm..... här doftar det nybakt bröd. Tekakor för att vara exakt! När jag kom till dagis för att hämta Junior idag så luktade det så gott. De hade bakat tekakor. Det gjorde mig så sugen på att baka egna tekakor. Sagt och gjort. När båda "småbarnen" var hemma drog vi igång. Så vi har ju nybakat bröd som de gjort själva (ja, med viss assistans av mamsen så klart - degen fick jag ju knåda ihop) Och när vi ändå var i farten blev det en sockekaka också.

Mums, mums......

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tiffelipix

FIKA??

Hahaha.. nu ska jag sova imorgon ska jag till CL.
Intervjun gick SKITBRA! HJÄLP!!

STHLM.. här kommer jag eller??? Kanske eller ??
vill jag? JA! eee... NEJ! eller... eeee...
fröken skitso just nu

natt


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0