Snö och blåst

Usch och fy vilken dag! Snöar gör det och blåser som f-n. Vart tog det fina vädret vägen som var i helgen? Och trött är jag sedan helgen också. Jag har inte kommit ikapp än. Tänkte ju att jag skulle lägga mig tidigt igår, men av det blev det inget. Jag hämtade maken vid tåget vid 20-tiden. Efter det väntade jag till runt 21 innan jag fick skjutsa äldsta dottern och hennes pojkvän till hennes far. Ja, sedan var det ju tänkt att jag skulle gå och sova, fast då var jag lite småhungrig. Efter choklad och macka då?? Nä, inte då heller.... För då ville jag ju umgås med min man ett tag. Jag somnade dock på soffan....
Men idag ska jag gå och sova tidigt!!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0