Fler gratulationer är snart på sin plats

Lillpluppan fyller ju 7 år på onsdag! Snacka om dålig tajming.... Det är skitjobbigt med födelsedagar så här nära jul. Folk frågar om jag är klar med julklapparna än.... vaddå klar med julklapparna?! Jag har ju knappt blivit klar med födelsedagspresenter. Det är ju inte bara pluppan som fyller nu.... flera av henns kompisar är ju också födda nu i november ( vi gick i samma förldragrupp på BVC de flesta ) så det är ju kalas till höger och vänster! Själv ska hon ha ett bowlingkalas för 11 tjejer! Oj, oj, oj.... Nä, men det ska bli kul. Tror jag. Jobbigt, men kul!

Nu vill min söta STORA tjej pilla lite på datorn, och eftersom jag är en snäll mamma så är det väl bäst att jag lämnar plats.

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0