Hmmm... det var värst vad tiden går

Usch och fy vilken dålig bloggare jag är! Alltså,hur kan man som arbetslös ha så lite tid? Eller det har kanske lite att göra med vad man prioriterar förstås. Bloggen är tyvärr inte prio 1. När jag sitter vid datorn är det mest platsannonser och andras bloggar som prioriteras. Ska försöka ändra på det.... För jag skulle så gärna vilja ha en fin och populär blogg. En sån som alla läser. Men jag är ju så kass på att skriva underhållande. Jag ska försöka lära mig. Men så blir jag lite undrande.... vad är det som gören blogg intressant? Jag läser ju andras bloggar.... och de skriver ju egentligen inte om nåt speciellt. Bara om livets vedermödor liksom. Nu är ju frågan, kommer mitt liv vara intressant för andra? Vad i mitt, i mitt tycke,obetydliga liv, är av intresse för övriga världen? (Ja, lite hybris måste man ju få ha! ;-)) Och nu kan jag ju inte fota heller, tills vidare, för det är nåt knas med min kära IXUS. Min present jag köpte till mig själv samma dag jag tog körkort. Den vill inte mer.... Den äter upp mina bilder och pajar minneskorten! Skit, skit, skit! Men eftersom jag varit en snäll mamma, fru, svärmor, you name it, så hoppas jag att tomten kommer med en ny! Helst en digital systemkamera. Så, snälla tomten, om du läser detta vet du exakt vad jag vill ha!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0