Hockey

image46


Är det någon som håller på de stackars brynäsarna? Jag kan inte låta bli att småle. Jag är ju inte brynäsfan. Mitt lag är ju inte ens med i Elitserien. Det har de ju inte varit på flera år, men jag är ett inbitet AIK-fan. Så är det bara. Nu kan jag inte låta bli att retas med guben, eftersom Brynäs helt klart verkar gå samma öde till mötes! Nu kan vi ju gå och se matcher ihop igen! Äh, säsongen är ju lång så än vet vi ju inte hur det slutar. De kan ju kanske lyckas hänga sig kvar... Vi får se.

Uppdaterat: De vann faktiskt ikväll, med 1-0! Tyvärr har jag ingen koll på vilka de mötte!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Sandra

Bajen, bärs och rakade brudar!
På måndag är det hockey mot AIK


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0