Julstämmning

Ja, faktiskt, i år är jag sugen på att julpynta. Jag riktigt längtar till jag får sätta fram stakarna och sätta upp mina nyinköpta julstjärnor. Nu har jag ju redan en stjärna uppe redan, sedan förra året! Jag har inte glömt eller inte orkat ta ner den, nej! Jag tyckte bara att den var så fin i just det fönstret. Sedan har jag inte hittat någon anna fin lampa att ha just där. Fast dotra sa något om att hon bannimej skulle köpa en lampa åt mig julklapp. Undrans om hon håller det?! Hon är den som opponerat sig om att det är en stjärna som hänger där. Ingen annan har sagt nåt så.... Och jag gillar den! Punkt slut!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tiffelipix

Jag pyntade i helgen, men bara för att jag ska till Gävle på fredag så jag hinner inte den här helgen :)

Nu har jag bakat bullar med saffran :)

2007-11-28 @ 22:30:40

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0