Ja, det här kommer att gå bra!

Var ju och jobbade idag, på ett nytt ställe, en ny växel. Och det gick ju superbra! Många trevliga männsikor som jobbar där. Fast det var väldigt hög medelålder måste jag säga! Jag tror att de två som sitter i växeln i dag är nog inte långt ifrån pension. Bäst man sköter sina kort väl nu under de här dagarna, så de vet vart de ska vända sig då damerna bestämmer sig för att sluta!! ;-)

Detta blir nog dagens enda inlägg, för nu stundar en behövlig dusch och sedan är det läggdags för mig om jag ska orka vara människa imorgon då den ordinarie personalen drar iväg till Dublin och lämnar mig kvar till mitt öde! Nä, riktigt så illa är det inte. Jag blir inte helt solo i växeln, jag ska få jobba med en annan äldre dam som redan har gått i pension, men som går in och jobbar de här dagarna tillsammans med lilla mig. Så vi ska nog fixa det här!

That's all folks!
image40

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

Hej!
Vart är det du har fått jobb?
Ha det bra!
/ Ylva

2007-09-07 @ 22:23:48

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0