Operation storstädning

Japp! Precis det har jag haft för mig idag. Tyvärr bara påbörjat operationen än... Det är ju liksom ett evighetsgöra när barnen är hemma. Man plockar undan och så i ett rum, går vidare till nästa rum och plockar, när man kommer tillbaka till rummet man var i före, ja då ser det nästan lika ut som innan man började städa! Så det är bara att bita ihop, plocka undan ännu en gång och köra igång dammsugaren! DÅ flyr ungarna! Allrahelst Junior, han avskyr dammsugaren. Han håller för öronen och flyr i vild panik (tja, nästan, jag överdrev kanske en aning...)
Jag trodde faktiskt att barnen brukade vänja sig vid "oljud", men Junior hatar allt som låter högt! Oh, han är ju så fascinerard av mopeder och motorcyklar (som vilken annan kille som helst). De är ju SÅÅÅ COOLA. -WOW, titta oppepeden mamma! (oppe(-ykkel)= motorcykel, oppepeden=moped) Men det låter hemskt illa! Allrahelst farbror Tomas, den låter så illa att Junior till och med börjar gråta! Han blir livrädd helt enkelt!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0