Operationen som kom av sig

Ja, min storstädning kom visst av sig lite nu i och med allt det här som har hänt sedan i måndags morse. Men det ser ju inte ut som en rövarkula här längre i allafall. Och lite skitiga golv (dammsugna dock) och lite dammiga hyllor, vad gör väl det om hundra år? Vi får ta nya tag igen en annan gång! Tvättat har jag i allafall gjort i massor.... inte för att jag tycker att det märks i korgen inne i tvättstugan. Varifrån kommer all denna tvätt? Vem är det som drar ner så mycket? Jag förstår inte det.

image37

Ja, om det ser ut så här i tvättstugan nu och jag talar om att jag har tvättat minst lika mycket redan, då kan ni ju tänka er hur det såg ut innan!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: tiffelipix

Det är sin man som drar ner all tvätt. För vem skulle det annars vara? Era barn eller du?? Nä tänkte väl det. Din MAN är det hahaha...

2007-09-05 @ 20:44:46
Skrivet av: Jag själv

Nä, jag och mina barn drar inte ner några kläder! Vi går ju nakna för jämnan!! hihihi.....Så visst är det "gubens" alla kläder.


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0