Rättvik 070831

  

Så här fint bodde vi i fredags!
Det blev visserligen inte det rum vi trodde att vi skulle bo i men vad gör det när det bara är så här fiiint!!

Tyvärr ville inte minneskortet till kameran vara med under hela kvällen utan kraschade efter en liten stund, så mer kort än så här blev det inte. Eller jo, några till men de är inget bra.

Nu vill ni kanske veta vad den stora överraskningen var??!
Jo, jag bjöd min man på konsert.
Eurpoe i Dalhalla!
Vilken nostalgitripp det var.

Nu är det dags att ta itu med Junior som står här o tjatar...

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Elle

fint :)

Skrivet av: M

Skoj! Gratta mannen från Upplands Väbybon :)

2007-09-03 @ 12:53:24

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0