Snabba bud i Mellerud (...eller nåt åt det hållet)

Jamen alltså, hallå här nu! Stopp och belägg! Nu gick allt i en rasande fart. Vad är det som händer? Jag skrev ju om mitt köande i måndags. Igår morse kom det en sk. Platsanvisning från AF, med ett jobb som jag var tvungen att söka (eller ha jävligt god anledning till att inte göra det) för att AF inte ska avanmäla mig till A-kassan. Detta var alltså dagen efter att jag skrivit in mig som arbetssökande!! Ibland är visst riktigt kvicka där på AF!! Men sagt och gjort, jag slängde iväg en ansökan via internet igår på dagen. I morse klockan 08:40 ringer telefonen från arbetsgivaren och frågar om jag är intresserad och när jag i såfall kan börja. -Tja, jag kan väl börja i stort sett nyss sa jag då. -Kanon! får jag till svar. Så imorgonbitti ska jag iväg till ett nytt jobb! Fast nu ska vi inte förhasta oss! Det är ytterst tillfälligt.... Jag ska, som det ser ut just nu, bara jobba fram till tisdag eftermiddag.Sedan vet vi inget mer.... Men jag är inte den som hänger läpp!! Det brukar alltid lösa sig. Blir det inte fortsatt, så dyker det väl upp något annat intressant jobb.

Se livet från den ljusa sidan!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Anonym

hahaha.. du börjar bli som jag.
Lycka till.

2007-09-05 @ 20:42:41
Skrivet av: Mig själv

Tackar! Ja, vi är inte så olika du o jag!

2007-09-05 @ 21:55:42
Skrivet av: Kusin Vitamin

Ja, Afs största uppgift är att matcha och det ska göras från första inskrivna dagen. Så lycka till på jobbet!!! Kom ihåg och meddela Af att du jobbar... ring Kundtjänst 0771-416 416. :-) Usch, vad hemskt, jag jobbar...

2007-09-07 @ 21:05:12

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0