Faktiskt - Jag KAN!!!

Yepp! Jag har lärt mig något nytt på jobbet nu, äntligen! Jag kan starta ordrar alldels själv, och göra beställningar till de startade ordrarna! Nu är det bara resten kvar.... *fniss*. Oh, jag kan ju göra en kalkyl i ett program som heter PwerCalc oxå ju! Oj, oj, vad jag har lärt mig saker de senaste dagarna.

Imorgon ska jag få lära mig lite mer.... Nu vet jag inte hur mycket vi hinner innan min kära kollega måste åka hem till Karlstad igen. Men vi har lite att gå igenom innan hon åker i allafall. I värsta fall får väl hon göra det och jag tittar på bara... Ja, det lär ju visa sig imorgon.

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Anonym

Fan va nice.. =) Kul att du äntligen har kommit igång.. Va kul och ha en massa nytt och lära sig.. Avis ju..

Ja du får hänga med nån gång på afro.. Det var hur kul som helst, och jäkligt jobbigt.. Känns i armar, axlar och rumpan kan jag säga.. hihi..

Kram kram

2008-04-16 @ 21:45:13

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0