Jag kan, jag kan

Eller?? Just nu känns det aningen motigt. Skit och blä rent ut sagt! Då jag inte vet vad det är jag ska göra och ingen tycks kunna förklara för mig heller så känner jag mig lite hjälplös. Jag sitter och funderar på vad jag ska göra härnäst. Imorgon kommer "chefen"  så då har han lovat att ta hand om mig och så ska vi komma överens om hur vi ska lösa det bäst för mig. Jag tror inte på att det blir bättre om någon kommer hit och hjälper mig om de inte kan förklara hur allt är uppbyggt

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: LinnéaK

Hello :)
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du jätte gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha det fint!

Skrivet av: jessica

titta gärna in en sväng på min blogg:)
kram

2008-04-10 @ 12:26:05
URL: http://jessicasellgren.blogg.se

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0