Lite inlägg jag sparat

Här följer lite som jag skrev i Word under bloggstoppet:

den 31 mars 2008 kl. 18:44


Nu har jag fixat och donat så allt är klart inför jobbstart imorgon! Jag har gjort en matsedel för veckan och vi har varit iväg och handlat allt som går till det. Jag har med lite hjälp av barnen fått det undanstädat på nedervåningen. Jag har plockat fram kläder till mig och Pluppan. Hon ska ha innebandyturnering imorgon i skolan.  Så jag har även förberett med innebandyklubban och packat ner hennes skor. Måste komma ihåg att skriva en lapp till maken om att han ska packa ner lite frukt och nåt att dricka åt henne. Jag har även kommit ihåg att stoppa ner lapparna om tiderna på fritids fram till sommarlovet är slut!


Tina ska komma och äta med oss! Hon fick välja att antingen komma idag och äta korvstroganoff med ris, eller komma imorgon och bli bjuden på våfflor. Gissa vad hon valde!

image155

Fast egentligen var det väl inte våfflorna hon var ute efter, utan lite hjälp med en överraskning till kärestan (eller "vännen" som hon själv kallar honom). Vi ska knåpa ihop nåt tjusigt bildspel på datorn. Om blogg.se har kommit igång kanske vi hinner titta på räknare till hennes blogg också.



Nu blev det inte riktigt så.... Hon kom först dagen efter och då utan att bli bjuden på käk, eftersom hon själv kockat lite hemma! ;-) Och inget av det jag trodde vi skulle göra gjorde vi heller! Vi satt och drack kaffe, snackade lite skit och kollade på "vårat" Grey's!! ;-D



den 31 mars 2008 kl 20:22


Oh, det har ju börjat ett nytt inredningsprogram på trean! Undrar om det kan vara nåt? Kanske skulle ta och kolla? Ska borsta tänderna först så jag är klar för sängen sedan.



Hahahaha, detta var ju visst inte så långt! Jag trodde ju att jag skrivit lite mer..... Men jag kollade inte så noga på programmet så jag vet inte vad jag tyckte.

Sedan hade jag inte fler sparade inlägg.....

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Sweet 16´s blogg

har du hållt på eller håller du på med dans? isf vad för slags dans?:D

Skrivet av: Tina

Det blev ju nice ändå ju.. =)

Kram kram..

2008-04-05 @ 18:50:56
URL: http://tinasholman.blogg.se

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0