mmmmusmigt!

Jag möblerade om i matsedeln igen idag! Glömde ju ta fram köttfärsen i tid, så den hade ju inte tinat. Det får bli Al forno imorgon istället! Det bidde Fish'n Chips idag. Helt hemmagjorda! Egen frityrsmet till fisken och färsk potatis till stripsen! Är jag inte duktig, så säg?! *fniss* Knäppte även kort på mina tjusiga tallrikar som jag lagt upp åt oss. Skulle visa upp de för er kära läsare tänkte jag. Men så knäppte jag kort med den gamla kameran och upptäckte att minneskortet inte passar i datorn!! Vilket skit!! Jag orkar inte leta reda på sladden heller..... Så sorry, ni får inte se min delikata mat idag. En annan dag kanske?! :-)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tina

Men va du är duktig!! =) Hemmagjort är alltid godast..

Skrivet av: Mia

Joo, så är det! Och planerar man bara lite i förväg så tar det egentligen ingen lång tid att laga riktig mat heller!

2008-04-05 @ 20:44:07
URL: http://miasbloggiblogg.blogg.se

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0