Ny dag - Ny chans!

Ja, så lyder en av kollegornas motto! Och det ligger väl något i det. Det låter som ett bra uttryck i alla fall. Och idag är det en ny dag! Jag känner mig lite bättre tillmods. Jag ser ett ljus i tunneln! Det löser sig! Jag har börjat greppa lite och kan göra en del saker av egen kraft. Jag måste inte fråga. Nu har jag visserligen blivit ålagd några uppgifter att hugga tag i medan jag väntar på att få komma igång på riktigt. Nästa vecka kommer en tjej från Karlstad hit och ska guida mig lite. vi får väl se vad det kan ge. Förhoppningsvis har något matnyttigt fastnat efter hennes besök. Får vi bara jobba ifred, utan inblandning av "gubbarna" så blir det säkert bra! ;-D

Ha det gott alla!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tina

Skönt att det börja rulla igång liiite i alla fall.. Snart så har du fullt upp.. hehe..

Kram


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0