Västerås-Norrköping-Helsingfors

Då var man hemma på en snabbvisit igen. Åkte till Västerås med jobbet i tisdags, kom hem på kvällskvisten och då var det bara till att att börja packa. Skulle ju till Norrköping, även det med jobbet, på onsdagmorgonen. Medan jag packade för den resan så passade jag på att packa en väska till, eftersom jag nu ska iväg till Helsingfors om ett par timmar. Ja, båten går ju inte förrän kvart i fem, men vi ska ju ta oss dit först! :-)



Rapport från Västerås:

Tja, det finns väl inte så mycket att rapportera därifrån egentligen. Det var ett tillfälle för mig att träffa lite "kollegor" där. Jag kände mig inte till någon nytta direkt. De diskuterade lite om en eventuell ihopslagning av regionkontoren till ett större. Med de som menar jag ju "gubbarna" då såklart! :-) De planerade även lite ang personalen i sommar, kollade av jobb och semestrar.
Vi började med att äta en gudomlig lunch! Det var det bästa för min egen del. :-)



Rapport från Norrköping:

I Norrköping fick jag äran att träffa alla andra brudar som har samma tjänst som mig fast de är på de andra små lokalkontoren. Maria från "Skellefte", Christina från Karlstad, Susanne från Göteborg, Annika från Växjö och Lotta från Sundsvall. Sedan var även Gunnel med, som är controller för oss. Vi pratade om vad som händer hos oss ute på kontoren och vi passade på att göra lite studiebesök ute bland folket som jobbar på huvudkontoret där i Norrköping. Tyvärr var jag ju tvungen att lämna dom en dag tidigare. Konferansen fortsätter nämligen idag med. På onsdagkvällen var det ett besök i hotellbaren innan vi gick vidare till Harrys för en bit mat. Maten där var god men jag vetefan om den var värd att vänta trekvart på!! Lite fortare hade varit bra, för vi var hungriga som vargar allihopa!

   
Maria, Annika, Christina, Susanne och Gunnel
Tyvärr hade inte Lotta hunnit komma till Norrköping innan dessa bilder togs!

Nu ska jag stressa vidare! Har lite småplock att packa ihop, skulle kanske duscha lite idag oxå, förutsatt att rörmokaren blir klar inne i tvättstugan våran först! Vi har lite läckage på värmeväxlaren (eller vad det nu är för grej som sitter därinne!). Vi borde byta ut hela alltet där tydligen, men just nu ska rörisen bara fixa en ny ventil så vi kan stänga av vattnet innifrån!

C U folks!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tina

Du är ju värsta globetrottern JU.. =)

Ha en underbar helg på båten!! Det är du VÄRD.. =)

Kramar..

Skrivet av: Karin

Tack tack, vem är det då, som du har jobbat med?

2008-04-26 @ 09:01:46
URL: http://kaarin6.blogg.se
Skrivet av: Mia

Tack för senast! Synd bara att du lämnade oss tidigare. Bomullsfabriken var betydligt snabbare...*L* hoppas att du har en jättetrevlig helg i Helsingfors!

2008-04-26 @ 10:17:58
URL: http://miiiaaas.blogg.se
Skrivet av: Sandra

Gud vad stressigt det låter att bara packa och packa upp, packa och packa upp. Varför åkte du så mycket med jobbet? :)

2008-04-26 @ 14:07:27
URL: http://bodyshot.blogg.se
Skrivet av: Karin

Anna känner jag igen, (tror jag) hon jobbade på Eniro för ett år sen typ, kan det stämma?
Låter roligt för dig på nya jobbet, mycket resor!!

2008-04-30 @ 07:09:26
Skrivet av: Tina

Önskar dig och din familj en trevlig Valborgsmässoafton!! =)

Kramar..

2008-04-30 @ 14:47:14
URL: http://tinasholman.blogg.se

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0