Yäääckkkk!

Fy f-n vad det stinker här hemma nu! Pluppan är indränkt i lusmedel! ;-) Men nu jäklar ska de väck helt och hållet! Fast jag undrar varför vi andra inte har fått några. Så mycket som jag hittade på henne idag tyder ju på att hon haft de ett tag. Ja, jag är såklart glad att det inte spridit sig i familjen, men tycker ändå att det är konstigt. Vi är ju en pussig och kramig familj liksom.

Ja, är hon inte lusfri efter det här, då rakar jag av henne håret tror jag. Stå och luskamma i två timmar är ingen hit vill jag lova! Ryggen värker inte lite nu ska ni veta! :-) Nu ska det ju luskammas ett par veckor till.....så alla löss och gnetter försvinner för gott. Även om de ska dö av lusmedlet så ska man i allafall kamma, kamma, kamma..... Fatta vad drygt!  Nu kanske man förstår varför en del föräldrar inte gör det på sina barn.... Det är sjukt jobbigt! Men samtidigt vill man väl inte att ungarna sina ska ha löss och gå och klia halvt ihjäl sig?!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0