Angående gårdagen

Vi är ju inte några firare så där. Det är väldigt sällan vi firar något öht. Barnens födelsedagar, jämna födelsedagar samt jul är väl det vi firar mest. Så gårdagen var inget undantag i firandeväg..... trodde jag i alla fall. För jag fick ju den fina dikten som present. Men det var inte allt! Han hade även planerat en överraskning till, som jag tyvärr råkade förstöra lite då jag kom hem tidigare än planerat. Det blev räkmackor och fina skumpan!! :-) Ja, han är bra mysig ibland min käre man.
Jag frågade honom hur lång tid han tagit på sig att skriva dikten. Det hade bara tagit honom 20 minuter!! Otroligt! Det är dock inte första gången han skriver så där fina dikter till mig. Men det var länge sedan nu! :-D Det var mer sådant när vi precis hade träffats! Men efter över 15 år ihop så blir det inte lika mycket. Man glider liksom in i en vardag som många gånger är skittråkig rent ut sagt. Men så kommer de här ljusglimtarna ibland som gör äktenskapet värt att kämpa för ett tag till! :-)

*kram*

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0