Äntligen tomt!

Mickis: Nu är den äntligen borta, frysen i hallen! Och lite annat som skulle iväg till återvinningen, bl.a. en gammal resåmadrass som stått i vårat sovrum på högkant i flera år! Nu är det så tomt överallt! Det ska bli såååå härligt att kunna få göra om hallen nu, nu när det finns plats. Så alla pengar jag tjänar nu kommer att gå åt till lite nytt och fräscht i hallen! Helst av allt skulle jag ju vilja rusta helt där.... men det blir väl ett sådant där långtidsprojekt det med.... Måste få ner portalen där först också. Hade de inte dragit in lite el i portalen hade jag nog kunnat riva den pronto, men jag vet ju inte vart jag ska göra av kablarna.... Måste nog kalla in våran "el-kille" på det. Så det kan kanske ta ett tag.


Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Mickis

Hur gick det till????????

2008-02-27 @ 10:20:53
Skrivet av: Robin

ska ni inte göra färdigt det ni börjat med först ? :O

2008-02-27 @ 17:59:22
Skrivet av: Mia

Jo, jag ska...någongång!! ;-) Men det är ju bara lite lister?! Och så hallen då... men det vill jag ju göra om så... Ja just det, badrummet nere kanske borde få en spegel och en lampa också?! *fniss*

Skrivet av: Robin

ja, badrummet är ju gjort på en pisskvart. sen dörrkarmen i vardagsrummet skulle göra himla mycket om ni fick dit, och lister gör mycket det med för att det ska se helt färdigt ut.. och inget är ju nånting som tar lång tid. så ta en timme några dagar så är det gjort fortare än du tror.

2008-03-04 @ 21:43:19

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0