Butikskontollant?!

Var till AF idag direkt efter jag lämnat Junior på dagis. Skulle dit för att skriva en ny handlingsplan. Tänkte att det säkert skulle ta en evighet, vilket det brukar göra. Men idag gick det fort! Det tog bara en dryg kvart, så jag fick ju gott om tid på mig innan det var dags att fara till jobbet. Jag hade ingen lust att åka hem emellan. Det var ju inte så långt kvar till klockan var 11. Åkte då först till Ica Maxi och köpte lite lunch att ta med till jobbet. Hittade även lite gympakläder åt Pluppan på rea. När jag gått igenom Ica, så var det fortfarande långt kvar till det var dags... Så då åkte jag till ÖoB för att fördriva lite tid. Väl där tog jag ingen korg eftersom jag inte planerat att köpa nåt. Tänkte bara strosa omkring ocgh fördriva tiden. Jag gick där i godan ro, sådär som man gör när man bara kikar lite. Jag passerar ett äldre par som kollar på vaxdukar, de tittar upp och damen säger till mannen: - Det där är nog en sådan där kontrollant. Mannen svarar: -Ja, säkert!

Jag blev lite full i fniss. Tyvärr fann jag mig inte och gav de någon kommentar. Det borde jag ju ha gjort så klart! :-)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

Kontrollant-Mia :) Ja något för dig kanske ;)

2008-02-21 @ 14:37:41
Skrivet av: Mia

Hahahaha! Ja, eller hur?! (Såg att jag stavat helt åt skogen i rubriken dessutom!!)


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0