En snart 4-åring, någon?? Snälla?!!

Aaaaghhhgghh!!! Jag tror jag blir tokig (-are!!)! Minst 20 gånger sedan kl- 20:15 har jag hört : -Maaaammaaaa!!
Är det inte för att syrran är dum för att han inte får ligga i hennes säng, så är det för att han slagit huvudet, eller vill ha täcke, eller måste gå på toa, eller kan inte sova i sin säng, eller så måste han byta strumpor (ja, han vill absolut ha strumpor på sig när han sover - kalsonger och strumpor är hans nattklädsel!!!), eller så vill han inte ha nappen och snutten, för sedan tjata om jag måste komma upp och hämta det! Sedan var det dags att börja tjata om att han skulle ha tröja och byxor på sig också! Och så skulle jag komma upp med nallen för bara någon minut senare "passa nallen" (det är mycket sådant nu, att man ska passa saker åt honom. Förmodligen nåt han lärt sig från dagis). Men nu har det varit tyst i knappt fem minuter! Yes!! Han kanske äntligen ligger still och försöker sova! Det vore ju underbart för en stackars mamma som verkligen försöker kolla på den nya serien på TV4, Private Practice.

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tina

Fan, jag missade också Private Practice!! =(
Jag diggar verkligen henne!!

*kram*

2008-02-29 @ 00:39:36
Skrivet av: Sandra

Hihi skicka honom till mig faster så kan jag binda fast honom i ett hörn med mina katter :p


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0