Fredagsklippet

I våran närbutik har de något som kallas för Fredagsklippet. Det är en vara som man får rabatt på på fredagarna. Man måste under veckan ha handlat för minst hundra kronor vid ett och samma tillfälle för att få en fredagsklippskupong. På de här kupongerna kan det vara allt möjligt bra. det kan vara godispåsar för en tia eller en pizza för tjugo. Igår var det Pringles för en tia! Och jag är ju såld på Pringles. Tror jag har skapat mig ett beroende. Så jag var väldigt sugen på att utnyttja kupongen denna gång. Det glöms oftast bort andra fredagar. Efter gårdagens tur nere på stan så var jag inget sugen på att gå på affären i kylan. Men så fort maken kom hem efter jobbet så var jag på honom och frågade om han behövde nåt från affären..... Så en kvart innan affären stängde slängde jag mig  i bilen och for iväg så jag kunde köpa mig tre hela rör med Pringles Sourcream & Union!!! Maken började såklart asgarva då han kom på varför jag absolut ville till affären! Nu har jag dock lite Pringles ett tag... ett par dagar eller så iallafall! .-)

image58image58image58image58image58image58

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0