Full fart

Hej o hå, idag har det varit att göra från det jag klev upp fram till nu. Först frukost då såklart, sedan for vi iväg till IKEA för att köpa nya madrasser till kidsen, då vi misstänker att de gamla är mögelangripna (de har varit i en sommarstuga tidigare) eftersom Junior får sådan hemsk hosta på nätterna, men bara då han ligger i sin säng! Så kom vi hem och jag packade upp den ena madrassen och skulle lägga i den i sängen. Då visar det sig att den såklart är för stor!! Vad jobbigt! Okej, började tänka att jag kanske skulle hinna åka tillbaka och byta den andra lite snabbt innan jobbet, bara jag slängt i mig lite korv innan. Men se då ringde min kära kusin och frågade om vägen hem till mig. De stod vid Gävle sjukhus (i helt fel ände av stan), så de kom förbi på en väldigt kort visit! Synd att de kom just idag, då jag skulle iväg och jobba. Det hade varit jättekul om vi hunnit fika och prata lite. Men nu hittar de ju förhoppningsvis och kommer förbi fler gånger! Så när jag ska hinna till IKEA igen, vettef*n.... kanske imorgon efter dansen? Eller före?? Annars får jag väl ta det på måndag då jag ändå passerar där på vägen hem från Hofors! Sedan när jag kom till jobbet så var det full huggning. Det är ju hemmamatch idag för de stackars Brynäsarna. Och det är visst över 7000 sålda biljetter idag.

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tina

Fan va vi är bra!! :-)

2008-02-23 @ 15:21:12
Skrivet av: Madeleine

Tråkigt med madrasserna.
Astma brukar ju komma smygandes med nattlig hosta.

Hoppas det löser dig.

2008-02-23 @ 17:49:39
Skrivet av: Förlovad kusin

Det vart en snabbvisit, nu hittar vi så nu kan vi komma förbi flera gånger på besök. Hemresan gick bra, det blev inte raka vägen direkt... Tror vi passerade Flugviken, Ängskär och Forsmark... Vi var hemma prick 20.00 lagom till Melodifestivalen.


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0