Godmorgon!

Jeezuz! Det måste vara nåt galet med mig! Var så oförskämt pigg när jag kom hem imorse. Gjorde frukost åt hela familjen. Kom i säng vid 7:30, men fortfarande kände jag mig pigg. Fast jag somnade visst ganska fort ändå. Måste ha somnat senast 7:45. Men jag är vaken nu!! 12:16 klev jag upp - superpigg! Nää, super var kanske att ta i men tillräckligt pigg för att inte kunna somna om iaf. Det kommer att slå tillbaka, det är jag övertygad om. Men jag får väl ta en stödvila senare i eftermiddag/kväll om det finns tid!

Nu ska jag fixa mig lite kaffe och kanske lite fil & flingor!


Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

Hoppas du håller dig på benen!
Kramen

2008-02-06 @ 13:41:48
Skrivet av: Tuzzan

Ja verkligen! :D Det blev de stackars stockholmarna som fick lukta på korven, hahaha. Jag är ju själv stockholmare, men stationerad i spanien så jag slapp honom med.. :D


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0