Hjälp!

Ja, hittills har det nog gått bra! Jag tror inte att jag gjort några fel i alla fall. Det visar sig väl... Det är ju min första natt själv i växeln. Skolkörningarna och dagvården har jag gjort. Jag har fixat bilschemat och lagt in rotpassen. Och jag tror att allt är rätt! :-)

Skulle ju egentligen ha jobbat igår natt med, men se då låg jag hemma och mådde mindre bra! Vet inte om det var magsjuka direkt, men jag var himlns kass i kistan! Nu är jag dock mycket bättre. Känner inte av något alls.

Just det skulle ju ha fixat in lite foton oxå... Ja, vi får väl se hur det blir med det. Datorn hemma är inte riktigt frisk tror vi. Nåt skit är det med den....

Ha det!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0