Hua

På måndag ska jag göra mitt första nattpass (då jag sitter själv) här på taxi. Ja, jag tror ju inte att det ska vara några problem direkt men det är alltid nervöst första gången man ska göra något så där. Jag har ju jobbat nätter förr, på det andra bolaget, så principen är ju densamma. Det är bara lite andra program och så här. Ah, det löser sig alltid. Jag får väl skriva en massa lappar i värsta fall, till Tina! :-)

So long - långkalsong

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tina

Klart det kommer och gå bra!!! Om inte så ordnar sig det alltid.. Jag kommer ju på morgonen..

*kram*

2008-02-03 @ 16:44:21
Skrivet av: Mia

Ja, nu blev det ju inte måndagnatt som blev min första. Vi får väl se vad L säger om min slingläggning! ;-)


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0