Konstig helg

Ja, den här helgen har varit hemskt knepig. Sovit har jag knappt gjort alls. Natten till idag sov jag ingenting!! Halv åtta imorse gick jag upp och lade mig för att försöka få lite sömn innan det var dags att hämta Pluppan som sovit borta. Det var ju dans idag. Så knappt två timmar fick jag sova. Fast jag käner mig pigg ändå. Borde ju känna mig som ett slakt, men ICKE! Det kommer väl ikväll, eller imorgonbitti!! Nu sitter jag i alla fall på jobbet. Det är lugnt och jag vet inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med. Längtar till Tina kommer, så jag får lite sällis! ;-)

Hmm... kanske ska kolla om disken har torkat nu.... Det är ju något att göra i alla fall! :-D

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0