Lite strul

Ah, det får man väl räkna med att det händer förr eller senare, men systemet hängde sig lite här på jobbet idag. Precis när det var som mest att göra såklart. Inte för att det var MYCKET, men det var att göra och jag höll samtidigt på att slutföra det sista på dagvården. Självklart skulle det strula då. Och inte visste jag hur jag skulle få ordning på det heller. Jag såg värsta senariot framför mig - att jag skulle bli tvungen att sända manuellt! Visst skulle det funka, jag har ju gjort det förr, men inte här. Deras zoner heter ju inte lika och är inte exakt lika indelade heller. Sedan vet jag inte riktigt hur de ropar om det inte är i centrumzonerna. Det har vi inte gått igenom än. Fast det hade säkert löst sig det med. I allra värsta fall hade väl alla bilar fått utgå härifrån växeln bara! :-) Som sagt DET hade ordnat sig. Nu fick jag hjälp och systemet är igång och verkar funka som det ska, hittills. Tack Tina!! :-)

Nu är det hur lugnt som helst..... och tröttheten börjar komma smygande. Jag sov aldrig nåt mer på eftermiddagen. Det börjar väl kännas lite nu. :-/ Och så ska jag åka buss hem sedan, när jag slutar. Hur lockande låter det på en skala? Hade ju varit skönt om jag haft bilen. Jag kanske ångrar mig och tar en "bulle" hem ändå..... det beror väl på hur trött jag är klockan 06:00!!

Nu ska jag nog starta diskmaskinen tror jag.... den som de snälla chaufförerna tömde och fyllde på nytt åt mig tidigare ikväll. Det var snällt av dom! :-) Tackar, tackar!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tina

De var så lite så.. :-) Skönt och höra att det ordnade sig.. Du hade säkert fixat manuellt utrop på bästa sätt om det hade behövts.. Men vi får ta och gå igenom manuellt utrop, utifall att..

*kram*

2008-02-07 @ 10:50:57

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0