Madeleine?

Åh, eftersom jag är en nyfiken människa kan jag inte låta bli att undra vem du är.... De flesta som läser min blogg har jag koll på. De jag inte redan känner har ju egna bloggar som de gärna länkar till så jag kan stilla min nyfikenhet på det viset. Men vem är du?? *fniss* Jag gillar verkligen att ni lämnar kommentarer i bloggen, men jag blir ju såååååå nyfiken på vem människan bakom är. Så Madeleine, vem är du? Hur hittade du hit?

Tack alla som läser och kommenterar! Jag gillar er skarpt! *ler*

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: M @ VÄSBY

sorry! det är jaaaaaaaaaaaaaaag

tråkigt va!

haha

2008-02-19 @ 18:59:08
Skrivet av: Mia

hahahaha!


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0