Madrasserna

Det var någon som undrade varför man inte fick byta ouppackade madrasser på IKEA. Ja, jag vet faktiskt inte. Men så är det i alla fall. Och nu är inte madrassen ouppackad längre heller! Jag knölade ner de i sängarna ändå. Det funkar, men det är lite bökigt i överslafen då det ska bäddas. Det blir väldigt trångt att få runt lakanet. Men som sagt det funkar! Och inatt var det hostfritt!! Inte en enda gång hörde jag junior. Så inatt slapp jag torka hostspya från hallmattan! ;-) Pluppan klagade dock på att madrassen var för hård!


 
Kolla vad bra att man har folk som jobbat på IKEA som kan svara på knepiga frågor:

Ylva skrev:
Ikea har en sådan policy att madrasser inte byts pga ungefär samma grunder som att man inte får byta underkläder typ...

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

Ikea har en sådan policy att madrasser inte byts pga ungefär samma grunder som att man inte får byta underkläder typ...


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0